انتخاب دپارتمان
مدیریت
در صورت بروز مسائل مهم و ضروری از طریق این دپارتمان با مدیریت شرکت در ارتباط باشید.
سوالات پیش از خرید
سوالاتی که پیش از خرید سرویس های ودینا برایتان مطرح می شود را از طریق این بخش از ما بپرسید.
پشتیبانی فنی
در صورت وجود هرگونه نقض و اشکال در سرویس های ودینا از طریق این بخش با ما در ارتباط باشید.
امور مالی
در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال درباره صورتحساب ها، تعرفه ها و ... از طریق این بخش به ما پیام دهید.
تخلفات و شکایات
در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط کاربران وبسایت و سایت های میزبانی شده سریعا به ما گزارش دهید.
تایید حساب
برای ارسال مدارک هویتی (شامل اسکن شناسنامه و کارت ملی) جهت تایید حساب و افزایش سطح کاربری از این بخش اقدام کنید.